Yesyes, I´m back..

Hej alla söta, tuva världens bästa forssmed är här! Det var ett tag sen jag skrev här, men Liza bad mig & vad gör man inte för sin lilla ängel?.. haha, idag så har jag hunnit med mycket. Eftersom att det är jullov & vi slutade tio.. så jävla gött! Avslutningen sög & vi fick skäll för att vi skrattade.. & sen så åkte jag & Enna hem med Karolin.. Jag & Enna satt vid datan lite slogs & haha ja vad gjorde vi mer?.. allt onormalt man kan göra. Soo E ´ T style.. Så underbart sjuk är hon.. Haha, mycket "haha" ne men haha.. Sen gick vi till Enna vi åt & sen så gick vi till isen, så gött att vi slipper gå enda till vapenvallen. Vi åkte lite & jag staylade för henne höhö. Sen gick jag till mig & hon till sig & så fixade jag mig lite & sen sprang jag som en idiot till bussen vi drog till a6, jag tiggde lite pengar av mamma & så shoppade vi de sista julklapparna, om ni inte hunnit köpa så åk till coop skit billigt, bara 10 spänn, men om det håller eller inte, det vet jag inte! Det va tre par killar i våran ålder som glodde som fan & jag hatar det seriöst, skaffa hd tv.. Iaf, sen så gick vi hem & vi väntade på bussen i åååår som sagt bussen i jkpg är inget att föredra! & så skildes vi igen.. men hon kommer sen för hon ska sova hos mig!
& jag tycker att jag är värd en feeeeeeeet länk! puss ♥
Liza jag älskar dig

adda min bdb : tuvaforssmed
facebook : tuva wutta forssmed
msn : [email protected]
mobil : 0709601182


fail som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0