julen :)

hej, JULEN har varit bääst, jag har fått massa fina julklappar.
jag har fått smink, pengar och massa shiiit :)
menmen, nu kom jag precis hem från min morfar och sitter och typ somnar. Nej men jag ska gå upp och mysa lite med min söta plutt. Ikväll blire kusinerna och julkpappar.
Frästen jag och mamma var på media mark asså shiiiet va mke folk, men det va många som kom med stora datorer och tv-apparater och kameror och aah, sen när jag skulle kolla på en iphone va alla slut.
suuuuuuuurt -.- sen gick jag óch kollade på en kamera, och det stod att den kostade 3090 men den kostade 5000 nåt, men nu orkar inte jag skriva mer kanske skriver senare, ha en fortsatt bra juldag ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0