fiilm ! ♥

Hahaha hej alla. Nu sitter jag och tittar på bert. Hahah han är för rolig.
Asså jag fattar inte hur man kan vara en sån tjejtjusare som han är...
Men iallafall, nathalie ringde och hon ska komma till mig, vi ska nog ta lite kort och snacka om livet.
Asså den tjejen är så otroligt vacker, jag älskar henne. Hon lyser upp min dag!
men aja ska nog göra en julheader, asså har snöflingor men den måste bli lite mer julig! men nu kommer nog nathalie vilken sekund som helst, så jag ska ta och fixa mig, pussohej leverpastej ♥

Kommentarer
Postat av: nathaliee §

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaww §

du är fin !

du får mig att le när jag mår dåligt.

jag älskar dig ♥

2010-12-23 @ 15:41:41
URL: http://nnattis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0