asså förlåt §

förlåt vill jag börja med att säga, men har inte haft blogglust.
jag har verkligen varit skittrött. jag sitter och chattar med lilla tea hon är så sööööööööööt.
har en tävling på bilddagboken, så jag tror att hon kommer säkert vinna, för vi har lätt mest minnen !
hahahahahha dom är lama, roliga, sega, fina, snygga ( hehe ), galna, bääst, coolast :D
hahahahahhah du och jag mot världen tjejen ♥
men i allafall, i skolan har vi haft lucia i går och idag, igår var det för skolan och föräldrarna och en extraföreställning, ++ en till extra idag .
men nu orkar inte lilla jag skriva mer. men skriver imon eller senare ♥




en bild på mig och tea från i höstas ♥

Kommentarer
Postat av: tea

loveu ! <3

2010-12-14 @ 21:23:55
URL: http://teaaspjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0